info@cliqi.com | 058 – 203 74 22

Home » SEO kosten

Optimaliseer je SEO kosten met SEO bureau CliQi

Laagdrempelig & Data Driven – CliQi is dé businesspartner voor elke ondernemer!

<BANNER CTA: Benieuwd naar de kosten van een fundamentele SEO verandering voor jouw onderneming? Vraag de gratis SEO Quickscan aan en ontdek het!/> 

Een gestructureerde SEO-strategie in samenwerking met CliQi

Uitsluiten van negatieve zoekwoorden Google Adwords

Een goed gestructureerde SEO-strategie kan een indrukwekkende ROI (Return On Investment) opleveren voor bedrijven in alle industrieën – en als jou ROI verbeterd kan worden, kan CliQi je verder helpen. CliQi helpt bedrijven aan een explosieve organische groei in gratis zoekverkeer. Thebagstore.nl is een tassen webshop waarmee CliQi een langetermijnsamenwerking heeft afgesloten om een strategische groei te realiseren in organic traffic. Het organisch verkeer is gestegen van 12.500 bezoekers naar maandelijks 50.000 bezoekers op veel commerciële keywords. 

SEO kosten
SEO optimalisatie kosten
Uitsluiten van negatieve zoekwoorden Google Adwords
Uitsluiten van negatieve zoekwoorden Google Adwords
Uitsluiten van negatieve zoekwoorden Google Adwords

CliQi houdt vanaf het begin de focus op ROI en het creëren van aangepaste strategieën voor elk van onze klanten met als doel het best mogelijke rendement te behalen.

Is zoekmachine optimalisatie de investering waard?

Dit betekent dat elke onderneming kan beweren dat ze zoekmachine optimalisatie uitvoeren en de door hen gewenste prijzen in rekening kunnen brengen. De last wordt uiteindelijk aan de consument overgelaten om een ​​eerlijke prijs te bepalen, vooral als er een doorlopende vergoeding is voor een langetermijn strategie gebaseerd op het kanaal organic search. 

Dit feit bevordert alleen het belang om te begrijpen wat je krijgt voor jouw investering. Op die manier kunt je op basis van het verwachte rendement concluderen of het de investering waard is. Uiteindelijk moet je als ondernemer zelf de  beslissing nemen, echter gebaseerd op de algehele waarde op de lange termijn van de inbegrepen SEO diensten.

De enorme verscheidenheid aan mogelijkheden die SEO biedt, maakt het belangrijk om te weten hoe je inzicht krijgt in SEO kosten.

Afhankelijk van de SEO diensten die je kiest, de reikwijdte van het project en het bureau waarmee je werkt, kun je verwachten dat je tussen de €500 en €5.000 betaalt voor SEO diensten. Als het gaat om SEO diensten en de kosten die daaraan vastzitten, volgt CliQi de volgende betalingsmodellen:

SEO uitbesteden kosten

Voor het uitbesteden van al je SEO werkzaamheden zijn wellicht één van bovenstaande kosten van toepassing. Hieronder een korte uitleg waar deze werkzaamheden betrekking op hebben.

  • Voor de maandelijkse provisie betalen klanten een maandelijks bedrag voor de geselecteerde SEO diensten van CliQi.
  • Onder het contract met een vaste prijs (fixed-price) kunnen klanten een contract ondertekenen en een vast bedrag betalen voor specifieke SEO-services. De services op de kaart zijn één van de de services die doorgaans worden meegeleverd.
  • Projectgebaseerde prijzen zijn vergelijkbaar met contract gebaseerde services, maar het stelt klanten in staat een bepaalde vergoeding te betalen voor lange termijn SEO-projecten. Een langetermijn project zou een domein migratie kunnen zijn, het oplossen van een Google Penalty of het creëren van een content marketing plan voor jouw website om meer verkeer te genereren.
  • Consultatie uren verwijst naar een contract waarbij klanten aan bureaus een uurtarief betalen in ruil voor SEO diensten. 

<BANNER CTA: Vraag de gratis SEO Quickscan aan. Met deze Quickscan brengen wij in kaart hoe jouw website beter kan scoren in Google en hoe wij dit samen kunnen optimaliseren/> 

SEO optimalisatie kosten

Wij krijgen vaak de volgende twee vragen: Wat zijn de SEO optimalisatie kosten voor de SEO diensten van CliQi? Waarom investeren bedrijven in zoekmachine optimalisatie (SEO)? 

Het antwoord is simpel: Aangezien 75% van de gebruikers van Google niet voorbij de eerste pagina met eerste resultaten kijkt, betekent dit dat je hoog dient te positioneren in de zoekresultaten van Google, het liefste in de eerste drie posities. Onderzoek toont aan dat de eerste pagina met organische zoekresultaten een klikfrequentie (CTR) van 71% heeft, terwijl pagina’s twee en drie een gecombineerde CTR van slechts 6% hebben – een drastische daling van klikken en vertoningen.

Moraal van het verhaal? Hoe hoger je in de zoekresultaten staat, hoe meer mensen je website zullen vinden en bezoeken. Dit betekent dat je meer potentiële klanten kunt bereiken en meer inkomsten kunt genereren voor je eigen online webshop of website.

Kijk rustig rond in onze online kennisbank, schrijf je in voor één van de beschikbare trainingen, of neem contact op met één van onze online marketeers over jouw online vraagstukken.